InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Study and research paths: a new tool for desA New tool for Design and Management of Project Based Learning in Engineeringign and management of project based learning in engineerin
Ignasi Florensa, Marianna Bosch, Josep Gascón, Carl Winslow
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. 6, 2018, págs. 1848-1862
Mathematical practice in textbooks analysis: Praxeological reference models, the case of proportion
Dyana Wijayanti, Carl Winslow
REDIMAT, ISSN-e 2014-3621, Vol. 6, Nº. 3, 2017, págs. 307-330
The ecology of study and research paths in upper secondary school: The cases of Denmark and Japan
Britta Eyrich Jessen, Koji Otaki, Takeshi Miyakawa, Hiroaki Hamanaka, Tatsuya Mizoguchi, Yusuke Shinno, Carl Winslow
Working with the anthropological theory of the didactic in mathematics education: a comprehensive casebook / coord. por Javier García Gómez, John Monaghan; Marianna Bosch (ed. lit.), Yves Chevallard (ed. lit.), 2020, ISBN 978-0-367-18770-5
Anthropological theory of didactic phenomena: Some examples and principles of its use in the study of mathematics education
Carl Winslow
Un panorama de la TAD: Aportaciones de la teoría antropológica de lo didáctico / coord. por Marianna Bosch, Josep Gascón, Alicia Ruiz Olarria, Michèle Artaud, Alain Bronner, Yves Chevallard, Gisèle Cirade, Caroline Ladage, Mirène Larguier, 2011, págs. 117-138
Japanese "open lessons" as an institutional context for developing mathematics teacher knowledge
Takashi Miyagawa, Carl Winslow
Un panorama de la TAD: Aportaciones de la teoría antropológica de lo didáctico / coord. por Marianna Bosch, Josep Gascón, Alicia Ruiz Olarria, Michèle Artaud, Alain Bronner, Yves Chevallard, Gisèle Cirade, Caroline Ladage, Mirène Larguier, 2011, págs. 405-414
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados