Periodo de publicación recogido
|
|
|
Can beginner L2 learners handle explicit instruction about language variation?: A proof-of-concept study of French negation
Leif M. French, Suzie Beaulieu
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 29, Nº. 3-4, 2020, págs. 272-285
Leif M. French, Suzie Beaulieu
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 25, Nº. 1-2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Language Awareness: Achievements and Challenges: Selected papers from the 12th International Conference of the Association for Language Awareness, Hedmark University College, Hamar, July 2014), págs. 55-71
Phonological memory and implications for the second language classroom
Kirsten Hummel, Leif M. French
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 66, Nº. 3, 2010, págs. 371-392
Phonological memory and children's second language grammar learning
Leif M. French, Irena O'Brien
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 29, Nº 3, 2008, págs. 463-487
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados