InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Exploring Motivational Profiles Through Language Learning Narratives.
Amy S. Thompson, Camilla Vásquez
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 1, 2015, págs. 158-174
Netnography: Doing Ethnographic Research Online by KOZINETS, ROBERT V.
Camilla Vásquez, Derya Kulavuz-onal
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 96, Nº 1, 2012, págs. 147-148
Raising teachers’ awareness about corrective feedback through research replication
Camilla Vásquez, Jane Harvey
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 14, Nº. 4, 2010, págs. 421-443
International English in Its Sociolinguistic Contexts: Towards a Socially Sensitive Pedagogy by MCKAY, SANDRA LEE, & WENDY D. BOKHORST–HENG.
Camilla Vásquez
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 1, 2010, págs. 161-162
Comments from the Classroom: A Case Study of a Generation-1.5 Student in a University IEP and Beyond.
Camilla Vásquez
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 63, Nº. 3, 2007, págs. 345-370
Bringing the outside world into an intensive English programme
Lindsey Hillyard, Randi Reppen, Camilla Vásquez
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 61, Nº 2, 2007, págs. 126-134
Transforming Practice: Changing Patterns of Participation in Post-observation Meetings
Camilla Vásquez, Randi Reppen
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 16, Nº. 3, 2007, págs. 153-172
From “My Manly Husband…” to “… Sitting Down to Take a Pee”: The Construction and Deconstruction of Gender in "Amazon Reviews"
Camilla Vásquez, Addie Sayers China
Analyzing Digital Discourse: New Insights and Future Directions / coord. por Patricia Bou Franch, Pilar Garcés Conejos, 2019, ISBN 978-3-319-92662-9, págs. 193-218
Teresa Fanego, Camilla Vásquez, Jeroen van de Weijer, Bettelou Los, Wim van der Wurff, Beáta Gyuris, Julie Coleman, Paul Cullen, Lieselotte Anderwald, Andrea Sand, Petra Bettig, Clara Calvo López
The Year's Work in English Studies: Volume 82: Covering work published in 2001 / coord. por William Baker, Kenneth Womack; Janet Beer (col.), John Brannigan (col.), Doreen D'Cruz (col.), Olga Fischer (col.), Lisa Hopkins (col.), Jacqueline M. Labbe (col.), Steven Price (col.), Mary Swan (col.), 2003, ISBN 0198530811, págs. 1-114
Teresa Fanego, Camilla Vásquez, Jeroen van de Weijer, Bettelou Los, Wim van der Wurff, Beáta Gyuris, Julie Coleman, Paul Cullen, Lieselotte Anderwald, Andrea Sand, Petra Bettig, Clara Calvo López
The Year's Work in English Studies: Volume 81: Covering work published in 2000 / coord. por William Baker, Kenneth Womack; Janet Beer (col.), John Brannigan (col.), Doreen D'Cruz (col.), Olga Fischer (col.), Lisa Hopkins (col.), Jacqueline M. Labbe (col.), Steven Price (col.), Mary Swan (col.), 2002, ISBN 0198527446, págs. 1-131
Elaine K. Horwitz: Becoming a language teacher: a practical guide to second language learning and teaching
Camilla Vásquez
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 13, Nº. 3, 2009, págs. 324-327
Es reseña de:
Becoming a language teacher: a practical guide to second language learning and teaching
Pearson, 2007. ISBN 0-205-43082-1
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados