Periodo de publicación recogido
|
|
|
A reevaluation of the role of anxiety:: Self-efficacy, anxiety, and their relation to reading and listening proficiency.
Nicole Mills, Frank Pajares, Carol Herron
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 39, Nº. 2, 2006, págs. 276-298
B. Dubreil, C. Corrie, Carol Herron, Steven P. Cole
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 86, Nº 1, 2002, págs. 36-53
The Effectiveness of a Video-Based Curriculum in Teaching Culture
Carol Herron, Steven P. Cole
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 83, Nº 4, 1999, págs. 518-533
A comparison study of student retention of foreign language video: declarative versus interrogative advanced organizer: declarative versus interrogative advanced organizer
Carol Herron
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 82, Nº 2, 1998, págs. 237-247
Steven P. Cole, Carol Herron, Julia E.B. Hanley
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 79, Nº 3, 1995, págs. 387-395
Using video as an advance organizer to a written passage in the FLES classroom
Julia E.B. Hanley, Carol Herron
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 79, Nº 1, 1995, págs. 57-66
The investigation of the effectiveness of using an advance organizer to introduce video in the
Carol Herron
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 78, Nº 2, 1994, págs. 190-198
The effect of video context on foreign language learning.
Teresa Secules, Carol Herron, Michael Tomasello
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 76, Nº 4, 1992, págs. 480-489
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados