Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
pKa Values in the Undergraduate Curriculum: What Is the Real pKa of Water?
Todd P. Silverstein, Stephen T. Heller
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 6, 2017, págs. 690-695
Falling Enzyme Activity as Temperature Rises: Negative Activation Energy or Denaturation?
Todd P. Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 9, 2012, págs. 1097-1099
Marcus Theory: Thermodynamics CAN Control the Kinetics of Electron Transfer Reactions
Todd P. Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 9, 2012, págs. 1159-1167
The Solvated Proton is NOT H3O+!
Todd P. Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 7, 2011, págs. 875-875
Sugar Dehydration without Sulfuric Acid
Todd P. Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 5, 2006, pág. 701
The Reaction Quotient (Q) IS Useful After All
Todd P. Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 8, 2005, pág. 1149
Principles of Physical Biochemistry (van Holde, Kersal E.; Johnson, W. Curtis; Ho, P. Shing)
Todd P. Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 4 (April), 1999, págs. 474-474
Why Do Alcoholic Beverages Have "Legs"?
Todd P. Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 75, Nº 6 (June), 1998, págs. 723-723
Sugar Dehydration without Sulfuric Acid: No More Choking Fumes in the Classroom!
Todd P. Silverstein, Yi Zhang
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 75, Nº 6 (June), 1998, págs. 748-748
Breaking Bonds versus Chopping Heads:: The Enzyme as Butcher
Todd P. Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 72, Nº 7 (July), 1995, págs. 645-646
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados