Periodo de publicación recogido
|
|
|
Responses to Interpersonal Stress: Normative Changes Across Childhood and the Impact of Peer Victimization
Wendy Troop-Gordon, Niwako Sugimura, Karen D. Rudolph
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 2, 2017, págs. 640-657
Peer Victimization and Social Alienation: Predicting Deviant Peer Affiliation in Middle School
Karen D. Rudolph, Jennifer E. Lansford, Anna M. Agoston, Niwako Sugimura, David Schwartz, Kenneth A. Dodge, Gregory S. Pettit, John E. Bates
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 1, 2014, págs. 124-139
Longitudinal Associations Among Youth Depressive Symptoms, Peer Victimization, and Low Peer Acceptance: An Interpersonal Process Perspective
Karen P. Kochel, Gary W. Ladd, Karen D. Rudolph
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 2, 2012, págs. 637-650
Developing Relationships, Being Cool, and Not Looking Like a Loser: Social Goal Orientation Predicts Children’s Responses to Peer Aggression
Karen D. Rudolph, Jamie L. Abaied, Megan Flynn, Niwako Sugimura, Anna Monica Agoston
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 5, 2011, págs. 1518-1530
Need for Approval and Children's Well-Being
Colleen S. Conley, Karen D. Rudolph, Melissa S. Caldwell
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 76, Nº. 2, 2005, págs. 309-323
Moving Toward and Away From the World: Social Approach and Avoidance Trajectories in Anxious Solitary Youth.
Heidi Gazelle, Karen D. Rudolph
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 3, 2004, págs. 829-849
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados