Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La formació del pensament crític de l'alumnat de 4t ESO a partir de l'anàlisi dels seus relats sobre la crisi econòmica

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 35, 2022, págs. 79-100
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest article es presenten els resultats d’una investigació al voltant de la formació del pensament crític de l’alumnat de quart d’ESO, a partir de l’anàlisi dels seus relats sobre un problema social rellevant: la crisi econòmica de 2008. Volem saber quins elements o variables poden influir en la conformació d’aquest pensament social.Aquesta investigació pretén aportar coneixement per contribuir a una pràctica innovadora en l’ensenyament de les ciències socials, una pràctica basada en el treball amb qüestions socialment vives, per a la formació del pensament crític de l’alumnat, per al desenvolupament de la seva cons-ciència ciutadana, per educar nois i noies compromesos i participatius, implicats en la millora de la societat, a partir de la seva acció social en el context que els ha tocat viure.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno