Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de La incidència de les retroaccions en l’aprenentatge virtual

Carmen Durán, Mireia Manresa Potrony

  • català

    En aquesta comunicació es presenta una recerca en curs sobre la resposta dels estudiants als comentaris que els fan els docents com a retroacció d’una tasca lliurada en un context d’aprenentatge virtual d’educació d’adults a l’Institut Obert de Catalunya (IOC). S’hi incideix, per tant, en l’impacte que té el feedback digital en l’evolució dels aprenentatges dels estudiants. Es tracta d’una recerca pilot basada en una enquesta, els resultats de la qual s’han utilitzat per validar-ne la funcionalitat en relació amb els objectius i preguntes d’investigació.

  • English

    In this paper, we present an ongoing research about the students' response to the teachers' feedback on a task delivered in a context of virtual learning for adult education at the Open Institute of Catalonia ( IOC). Therefore, it focuses on the impact that digital feedback has on the evolution of students' learning. That is a pilot research based on a survey, the results of which have been used to validate its functionality in relation to research objectives and questions.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus