Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La incidència de les retroaccions en l’aprenentatge virtual

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Educació 2019: reptes, tendències i compromisos: Llibre d'actes: I Conferència Internacional de Recerca en Educació / Núria Castells (ed. lit.), Pablo Rivera Vargas (ed. lit.), Juliana Cristina Faggion Bergmann (ed. lit.), Marta Beatriz Esteban Tortajada (ed. lit.), Carles Lindín Soriano (ed. lit.), 2020, ISBN 978-84-17934-76-7, págs. 513-518
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquesta comunicació es presenta una recerca en curs sobre la resposta dels estudiants als comentaris que els fan els docents com a retroacció d’una tasca lliurada en un context d’aprenentatge virtual d’educació d’adults a l’Institut Obert de Catalunya (IOC). S’hi incideix, per tant, en l’impacte que té el feedback digital en l’evolució dels aprenentatges dels estudiants. Es tracta d’una recerca pilot basada en una enquesta, els resultats de la qual s’han utilitzat per validar-ne la funcionalitat en relació amb els objectius i preguntes d’investigació.

    • English

      In this paper, we present an ongoing research about the students' response to the teachers' feedback on a task delivered in a context of virtual learning for adult education at the Open Institute of Catalonia ( IOC). Therefore, it focuses on the impact that digital feedback has on the evolution of students' learning. That is a pilot research based on a survey, the results of which have been used to validate its functionality in relation to research objectives and questions.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno