Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Elaboració d'Una rúbrica per avaluar la competència reflexiva

Laura Serra-Saurina, Ángel Alsina i Pastells, Sara Ayllón, Jordi Colomer Feliu, Rosario Fernández Peña, Judit Fullana Noell, María Pallisera i Díaz, Marc Pérez Burriel

  • L’aprenentatge reflexiu (AR) és una metodologia docent que té com a objectiu cercar que l’alumnat prengui consciència del seu procés d’aprenentatge i, a través d’això, fomentar l’aprenentatge autònom i autoregulat, així com el seu compromís actiu amb el seu procés de formació i la millora de les seves habilitats personals i professionals. Un dels temes difícils d’abordar en aquest tipus d’aprenentatge és el de la seva avaluació. El treball que presentem és el procés d’elaboració d'una rúbrica que ajudi al professorat a avaluar el nivell reflexiu dels estudiants a partir de narracions escrites i, al mateix temps, els orienti en l’aprenentatge de la seva competència reflexiva


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus