Ayuda
Ir al contenido

illARgonauta (el món clàssic i el màrqueting a través de l’AR)

  • Autores: Jenny Triviño Casals, Francesc Nadal Rius
  • Localización: Methodos: Revista de didàctica dels estudis clàssics, ISSN 2013-682X, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: mètodes actius, aprenentatge del lèxic, interdisplinarietat), págs. 155-159
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Es presenta el projecte illARgonauta, en què es treballa la influència de la cultura clàssica en el món de la publicitat i l’empresa. Cada setmana, els alumnes de Llatí i Economia de l’Institut Illa de Rodes de Roses es reuneixen per treballar aquest projecte en comú. Periòdicament, es publiquen entrades al blog tot creant vídeos amb realitat augmentada i es difonen a través de les xarxes socials. S’utilitzen nombroses eines i aplicacions: EzflAR (canviat per ConectAR), Aumentaty, BuildAR, Sketchup, 123D Catch, Animoto, Vegas Pro, Movie Maker, Screencast-o-matic, Jing, Youtube, Vimeo, Symbaloo-Edu, Blogbooker, Layar, Espira, Augment, Twitter, Facebook… Al principi, els professors només tenien en ment fer un blog que relacionés la cultura clàssica amb l’empresa. Això no obstant, el projecte ha crescut i s’ha convertit en més de 90 minuts de vídeos, un itinerari geolocalitzat, una exposició interactiva i també IllARgonauta s’ha presentat en diverses jornades i ha guanyat diversos premis


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno