Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La publicidad y la formación simbólica de las identidades y diversidades socioculturales: reflexiones desde la comunicación

    1. [1] Universidade do Vale do Rio dos Sinos

      Universidade do Vale do Rio dos Sinos

      Brasil

  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 53, 2017, págs. 33-44
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest text reflexionem, des duna mirada situada en el camp de la comunicació, sobre el paper dels mitjans en general, i de la publicitat en particular, en la formació simbòlica de les identitats de les persones i de les seves concepcions sobre les diversitats socioculturals. Per la recerca d’aquest objectiu, treballem com es comprèn la constitució de les identitats i diversitats socioculturals contemporànies i problematitzem com els mitjans, i particularment la publicitat, sinterrelacionen amb aquests processos en un context de mediatització social. Examinem, també, diferents perspectives per entendre la recepció mediàtica, lloc on els referents dels mitjans són significats pels subjectes socials i poden incidir en la constitució simbòlica de les seves identitats i de les diversitats socioculturals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno