Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de L'argumentació en alumnes universitaris de Magisteri de la Universitat Rovira i Virgili.

Antoni Gavaldà Torrents, Antoni Santisteban Fernández, Carmen Conde Delgado de Molina, Luisa Girondo, Albert Macaya, Isabel Viscarro Tomàs

  • El grup de recerca de la URV “Investigació didàctica i continguts curriculars”, des del curs 1999-2000, ha anat desenvolupant una activitat de recerca relacionada amb les capacitats cognitivo-lingüístiques implicades en la construcció dels coneixements dins el marc de les àrees curriculars a què pertanyen els autors d’aquest treball. En línia amb la seva tasca professional com a formadors de mestres, han centrat l’estudi en els alumnes de formació inicial del professorat d’educació Infantil i Primària, en totes les seves especialitats. El treball que presenten s’emmarca en la tendència que, en els darrers anys, contempla l’ensenyament com un procés d’ensenyar a pensar més que no pas com una transmissió unidireccional de continguts.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus