Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els perfils de pràctiques docents i el sistema de creences: un estudi de cas de dues mestres de parvulari

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 6, Nº. 1, 2013, págs. 56-71
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’objectiu d’aquest article és explorar el sistema de creences sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de l’escriptura i de la lectura, de dues mestres de parvulari d’una escola pública de Barcelona, per relacionar-les amb la seva actuació pràctica a l’aula. Prenent com a base la metodologia qualitativa etnogràfica, s’analitzen les dades recollides a partir d’entrevistes i de l’observació participant, s’ubica cada mestra en un dels tres possibles perfils definits per González, Buisán i Sánchez (2009) i es pretén comprendre millor quines són les creences que sustenten cada un dels perfils definits en l’estudi anterior.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno