Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària

  • Autores: Raquel Rios Font, Roser Pintó
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 24, 2013 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 2-8
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest article descriu una seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la in-teracció de la llum infraroja (IR) amb la matèria utilitzant diferents eines TIC. Es tracta d’una sessió contextualitzada al voltant de l’efecte d’hivernacle, plantejada per explorar els fonaments de la interacció entre la matèria i la radiació electromagnètica, que permet també introduir diversos conceptes relacionats amb l’espectroscòpia IR.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno