Frenay, Mariane
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 2 |
2022 | 6 |
2021 | 2 |
2020 | 1 |
2019 | 3 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 1 |
2013 | 1 |
2012 | 1 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 1 |
2017 | 0 | 7 |
2013 | 1 | 5 |
2012 | 1 | 1 |
2010 | 3 | 5 |
2009 | 0 | 1 |
2006 | 1 | 1 |
2007 | 2 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 3 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
15 | Artículo de revista | 21 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2017 |
Transition from high school to university
|
Artículo | 6 |
2013 |
Achievement among first-year university students: an integrated and contextualised approach
|
Artículo | 5 |
2010 |
Étude de trois facteurs clés pour comprendre la persévérance à l'université
|
Artículo | 2 |
2010 |
Accompagner le développement pédagogique des enseignants universitaires à l'aide d'un cadre conceptuel original
|
Artículo | 2 |
2010 |
Engineering students’ self-regulation, study strategies, and motivational believes in traditional and problem-based curricula
|
Artículo | 1 |
2017 |
Doctoral students’ experiences leading to completion or attrition
|
Artículo | 1 |
2019 |
Academic Engagement in Preservice Teachers
|
Artículo | 1 |
2006 |
Structure de buts, relations enseignants-élèves et adaptation scolaire des élèves
|
Artículo | 1 |
2012 |
Effectiveness of problem-based learning in engineering education
|
Artículo | 1 |
2009 |
Creencias epistemológicas
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Oct-2024