La Celestina en la transición: la recreación telefílmica censurada de Julio Diamante
págs. 2-16
“Avanzar sin Tarzán”: ironía y comunidad en Adiós a Tarzán (1984), de Celedón y Lihn
págs. 17-31
La identidad latinoamericana a través de la hibridación musical: La trilogía musical latinoamericana de Paul Leduc: Barroco (1989), Latino Bar (1991) y Dollar Mambo (1993)
págs. 32-48
The ultimate border: mobility, spirituality, and death in Iñárritu’s Biutiful
págs. 49-65
págs. 66-83
“Esto con Franco no pasaba”: el franquismo en la comedia televisiva española
págs. 84-99
Nation, culture, and class in Argentine cinema: crisis and representation (1998–2005)
Es reseña de:
Nation, culture, and class in Argentine cinema: crisis and representation (1998–2005)
Santiago Oyarzabal
Woodbridge : Tamesis, 2020
págs. 100-101
Portrayals of Jews in contemporary Argentine cinema: rethinking argentinidad
Es reseña de:
Portrayals of Jews in contemporary Argentine cinema: rethinking argentinidad
Mirna Vohnsen
Woodbridge : Tamesis, 2019
págs. 101-103
"Women in Iberian filmic culture: a feminist approach to the cinemas of Portugal and Spain"
Concepción Cascajosa Virino (res.)
Es reseña de:
Women in Iberian filmic culture: a feminist approach to the cinemas of Portugal and Spain
Elena Cordero Hoyo (ed. lit.), Begoña Soto Vázquez (ed. lit.)
Bristol : Intellect, 2020
págs. 103-105
The figure of the migrant in contemporary European cinema
Es reseña de:
The figure of the migrant in contemporary European cinema
Temenuga Trifonova
London : Bloomsbury, 2020
págs. 105-107
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados