Uso de Facebook en Educación Superior: análisis de la relación entre participación y calificaciones
Isabel María Solano Fernández, Pedro Antonio García Tudela, María del Mar Sánchez Vera
págs. 1-16
Development of Digital University Model in Modern Conditions: Institutional Approach
Elvir Munirovich Akhmetshin, Vladimir Lvovich Vasilev, Artemiy Vladimirovich Kozachek, Galina Vladimirovna Meshkova, Mariya Vladimirovna Mikhailova
págs. 17-32
págs. 33-50
Impact of Technology Readiness and Techno Stress on Teacher Engagement in Higher Secondary Schools
Genimon Vadakkemulanjanal Joseph, Kennedy Andrew Thomas, Alex Nero
págs. 51-65
Primary Educational Strategies in Times of Digital Curriculum
Isabel María Gallardo Fernández, Laura Monsalve Lorente, Miriam Elizabeth Aguasanta Regalado
págs. 66-81
El uso de las redes sociales en educación: una revisión sistemática de la literatura científica
págs. 82-109
Exploring Digital Literacy: How Do Undergraduate Students Evaluate Digital Video for Inclusion in Assignment Work?
págs. 110-121
págs. 122-140
COVID-19 Lessons: Experience in Organization of Distance Pre-school Education
págs. 141-153
págs. 154-171
págs. 172-184
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados