Taula rodona: «Poder (polític, econòmic) i comunicació»
Magda Sellés, Salvador Alsius, Laura Bergés Saura, Josep Lluís Gómez Mompart
págs. 7-16
págs. 17-25
págs. 27-43
La Comunicació empresarial en situacions de crisi: estudi de cas: la crisi de Fontaneda
págs. 45-53
Acceptació social del mobiliari urbà com a servei públic i suport publicitari: antecedents, evolució i integració de les diferents concessions municipals de 1986 a 2005 a Barcelona
págs. 55-62
La Ficció televisiva de TV3 com a productora de referents d'identitat cultural catalana: estudi de cas de la sitcom Plats bruts
págs. 63-74
Conflictivitat comunicativa en episodis d'emergència: aproximació a la cobertura informativa i a la gestió institucional de l'esfondrament d'un túnel del metro al barri del Carmel de Barcelona
págs. 75-86
El Text audiovisual: anàlisi des d'una perspectiva mediològica
págs. 87-99
págs. 101-130
págs. 131-141
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados