págs. 7-12
Guerra i pedagogia a la cultura de la vella Europa. Cent anys després de la Gran Guerra (1914-1918)
Raquel Cercós i Raichs, Ferran Sánchez Margalef, Conrad Vilanou Torrano
págs. 13-42
De la commemoració a la "transmemoració": el World War One Engagement Centre : Voices of War and Peace
págs. 43-56
Els models de la modernitat pedagògica: de l’idealisme al pragmatisme
págs. 57-70
págs. 71-96
Aproximaciones al brocal poético de la vanguardia: América y Europa, dos estrellas mediadas por un lago
págs. 97-108
Museum of expeditionary cultural learning: case study of "Telpas Pavasaris"
págs. 109-128
págs. 129-148
págs. 149-167
Teoría de la evolución y modelización pedagógica: una perspectiva ecológica
págs. 171-190
págs. 191-212
págs. 213-229
págs. 233-260
págs. 281-296
págs. 297-307
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados