Mestres de futur: Quan la lògica ha de reeixir
págs. 3-3
págs. 4-8
Observar, descobrir, fer: La tasca dels assessors d'Educació Visual i Plàstica.
Joan Casals, Neus Coll, Rosa Dasca, Maite Fonts, Albert Macaya
págs. 14-17
págs. 18-21
págs. 22-22
Esquemes per saber què fer i què dir en llengua estrangera: Un exemple en francès.
págs. 23-26
págs. 27-30
El pensament social dels estudiants de mestre: Llums i ombres
Carmen Conde Delgado de Molina, Antoni Gavaldà Torrents, Antoni Santisteban Fernández
págs. 31-34
págs. 35-38
La formació de l'oient: Una tasca educativa en la perspectiva del segle XXI
págs. 39-46
La creació d'una coral a l'escola: Un repte per als especialistes d'educació musical
págs. 47-47
págs. 48-50
págs. 51-55
págs. 56-60
La batalla de l'Ebre. Història, paisatge i patrimoni
Es reseña de:
La batalla de l'Ebre: història, paisatge, patrimoni
Pòrtic Editorial, 2008 (3 ed.) . ISBN 978-84-7306-574-0
págs. 61-61
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados