Hezkuntzari buruzko hausnarketa filosofikoak: John Deweyren pentsamendua
págs. 9-20
Heziketa Fisikoko bi irakasleren jardueraren azterketa: jakintza-arloaren eta hizkuntzaren arteko artikulazioaren aztarnak
págs. 21-60
Kulturarteko harremanak Bigarren Hezkuntzan: ikasle etorkin eta bertakoen akulturazio-orientazioak
Naiara Berasategi Santxo, Nekane Larrañaga Aizpuru, Iñaki García Fernandez, María José Azurmendi Ayerbe
págs. 61-83
Intentziozko irakurketa ozena: lehen urratsak
págs. 85-110
págs. 111-148
Irakasleak eta familiak etxerako lanetan: TIPSen estrategia
págs. 149-174
págs. 175-206
Torruela, M.F. eta Jimenez, L. (coord.) (2015) Ciencias Sociales y Educación Infantil...
Aritza Sáenz del Castillo Velasco
Es reseña de:
Ciencias sociales y educación infantil (3-6): cuando despertó, el mundo estaba allí
María Feliu, Lorena Jiménez Torregrosa
Graó, 2016. ISBN 978-84-9980-650-1
págs. 209-210
Pring, R. (2006) Una filosofía de la educación políticamente incómoda
Es reseña de:
Una filosofía de la educación políticamente incómoda
Richard Pring, María García Amilburu (ed. lit.)
Narcea, 2016. ISBN 978-84-277-2156-2
págs. 210-212
Ventosa, V.J. (2016) Didáctica de la participación. Teoría, metodología y práctica
Es reseña de:
Didáctica de la participación: teoría, metodología y práctica
Narcea, 2016. ISBN 978-84-277-2152-4
págs. 212-213
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados