pág. 13
Aprendre a justificar cientificament: el cas de l' origen dels ésers vius
págs. 17-42
Obstacles en la construcció del concepte de temps geològic: algunes orientacions per al seu tractament
págs. 43-64
págs. 65-84
págs. 85-102
págs. 103-122
págs. 123-136
págs. 139-140
Els nous ensenyaments de la Facultat de Pedagogia: un tema obert
María Inmaculada Bordas Alsina, Flor Cabrera, Julia Victoria Espín López, Montserrat Fortuny, Assumpta Llena, Dolors Millán
págs. 141-168
págs. 169-188
L' aplicació dels nous plans d' estudi a l' escola de formació del professorat de la UB: un balanç (1992-1997)
págs. 177-190
La formació de mestres al Quebec: estat actual i perspectives de futur
págs. 191-240
págs. 241-262
págs. 263-280
El joc acadèmic: aprendre a llegir, aprendre a estudiar, aprendre a aprovar
págs. 281-300
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados