Soft spots in hard news. Appraisal strategies in the hard news headlines of two English and two Spanish quality digital newspapers. A corpus study
Author
Marqués Amorós, CeliaAdvisor
Hidalgo Downing, LauraEntity
UAM. Departamento de Filología InglesaDate
2017-07-03Subjects
Análisis del discurso - Tesis doctorales; Periódicos - Titulares - Tesis doctorales; Prensa - Lenguaje - Tesis doctorales; FilologíaNote
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Filosofía y Letras, Departamento de Filología inglesa. Fecha de lectura: 3-7-2017Esta tesis tiene embargado el acceso al texto completo hasta el 03-07-2022
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Files in this item
Google Scholar:Marqués Amorós, Celia
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.