Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Flujo y comportamiento del consumidor en línea: un anàlisis empírico de las experiencias de consumo de productos formativos

Irene Esteban Millat

  • Proposem i provem empíricament un model integral de flux en un entorn virtual d’aprenentatge amb una orientació del consumidors. El nostre objectius és aclarir les ambigüitats i inconsistències existents a la literatura sobre la conceptualització i operacionalització de flux en contextos de navegació i de consum en general. El model, contrastat a través d’un qüestionari en línia amb una mostra de 2.574 estudiants, inclou un nou determinant de flux (personalització) i noves relacions entre les variables relacionada amb el flux. D’altra banda, es demostren dues conseqüències positives directes de flux (afecte positiu i aprenentatge). Aquest treball de recerca llança llum sobre els processos de navegació en línia i per tant, en un disseny més adequat per als entorns virtuals d’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus