Ha sido reseñado en:
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, ISSN 1130-5738, Nº. 102, 2017, págs. 107-108
Ikerketa Tesi honetan proiektuetan oinarritutako ikaskuntzaren proposamen didaktiko bat diseinatu etainplementatzen da, testuinguru partikular batean, Ordenagailu Bidezko Diseinuaren (CAD)irakaskuntzan. Egungo paradigma didaktikoaren bilakaera irakaskuntza aktiboen alde, PBL eta lankidetzaikaskuntzaren bezalako metodologien ikuspuntua jarraituz eta produktu garapenean eta diseinuindustrialeko baldintzapenak aztertuz, CAD trebakuntzaren proposamena plazaratzen da. Txosten honekesperientziaren ebidentzia enpirikoak jasotzen ditu eta proposatzen den planteamendua balioztatu CADikasketan emaitzetan eta metodologia didaktikoak eskatzen eta garatzen dituen gaitasun iraunkorretan,esaterako, talde lana.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados