Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Percepción e imagen de los consumidores españoles del pescado salvaje y del pescado de acuicultura

Anna Claret Coma

  • La tesi doctoral que es presenta a continuació té com a objectiu estudiar la percepció que tenen els consumidors espanyols del peix d’aqüicultura en comparació amb el peix salvatge, des de vàries perspectives: percepció d’aspectes relacionats amb el màrqueting (informació disponible en l’etiquetatge), percepció d’aspectes psicològics (component cognitiva o creences) i percepció d’aspectes sensorials. Els resultats obtinguts indiquen una clara discrepància entre la percepció subjectiva i objectiva de la qualitat del peix d’aqüicultura. Si bé no sembla necessari millorar les seves característiques sensorials, sí és indispensable millorar la seva imatge entre els consumidors per tal de fomentar el seu consum. En aquest sentit, els resultats obtinguts aporten informació de gran valor per al sector en el disseny d’estratègies efectives de màrqueting i polítiques de promoció dels seus producte.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus