Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de La implementació de la Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball a través de l'aprenentatge realista: un estudi de la transformació de la pràctica docent a l'educació primària

Laia Vives i Parés

  • Aquesta tesi doctoral analitza el procés de transformació de la pràctica docent a través de la implementació de la Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball (PEPT). Es realitza un assessorament de durada de dos cursos acadèmics (2011-2012 i 2012-2013) a partir de l’aprenentatge realista; partint de la base que aquest model es eficaç per promoure millores en la pràctica docent dels Mestres. Per dur a terme aquesta recerca s’aplica el mètode Design-Based Research (D-B (R)), on la seva principal finalitat és la transformació de contextos educatius. Els resultats, analitzats des de la incorporació y la relació de les sessions d’assessorament sobre la PEPT a les aules, constaten una transformació progressiva dels Mestres cap a la PEPT, passant per quatre etapes: el temps i l’acceptació del canvi, la posada en pràctica de les experiències, la por de la incertesa del que provocarà el canvi i finalment, les transformacions afavoreixen a l’alumnat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus