págs. 1-7
págs. 8-16
La nueva familia española finisecular: Los García Moreno de la serie "Manolito Gafotas" de Elvira Lindo
págs. 17-25
págs. 26-31
págs. 32-42
Where are we with technology?: What teachers of spanish and portuguese have to say about the presence of technology in their teaching
págs. 88-96
Talking yourself into spanish: intrapersonal communication and second language learning
págs. 97-109
págs. 110-120
págs. 121-132
págs. 133-137
Attitude Update: Spanish on the South Texas Border
págs. 138-151
págs. 181-190
págs. 191-200
De niñas a mujeres: Elena Fortún como semilla de feminismo en la literatura infantil de la postguerra española
págs. 201-208
págs. 209-219
La poesía de la experiencia en la postmodernidad: un acercamiento a la nueva poesía española a través de la obra de Luis García Montero, Miguel d'Ors y Andrés Trapiello
págs. 220-230
The fractal structure of "Pedro Páramo": Comala, when will you rest?
págs. 231-236
Mourning becomes "Paula": the writing process as therapy for Isabel Allende
págs. 237-243
págs. 277-288
Killing two birds with one stone: understanding Spanish VP idioms in and out of context
págs. 289-301
Chicago's heritage language teacher corps: a model for improving spanish teacher development
págs. 302-311
págs. 312-319
Idea: the online translator: implementing national standard 4.1
págs. 320-321
Idea: simulations: interdisciplinary instruction at its best
págs. 322-325
págs. 326-339
Sor Juana Inés de la Cruz: bibliography
págs. 431-462
En busca del paraíso ausente: "mujer varonil" y "autor femenil" en una utopía feminista inédita del siglo XVII español
págs. 463-473
págs. 474-481
Distracting Art: Reading Shock in Felisberto Hernández's Las Hortensias
págs. 482-492
Los sonidos del silencio: una interpretación freudiana de "Cartas de mamá" de Julio Cortázar
págs. 493-501
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados