Jane Harrison and the Savage Dyonisus: Archaelogical Voyages, Ritual Origins, anthropology and the Modern Theatre.
págs. 1-41
págs. 42-59
págs. 60-72
"Vinlov in haret": The Relationship between Women, Language, and Power in Ibsen's "Hedda Gabler"
págs. 73-83
págs. 84-103
págs. 104-125
Bombing (on) the Border: "Ali and Ali and the aXes of Evil" as transnational Agitprop
págs. 126-144
Glocalized "Theatrum mundi": the case of "Comedies des comédiens"
págs. 165-187
págs. 188-210
págs. 211-233
págs. 234-258
págs. 259-273
págs. 274-288
págs. 311-328
págs. 329-352
págs. 353-368
págs. 369-388
págs. 389-410
págs. 433-457
The space stage and the Circus: E. E. Cummings's "Him" and Frederick Kiesler's "Raumbühne"
págs. 458-481
págs. 482-500
págs. 501-527
págs. 528-555
págs. 556-578
págs. 579-604
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados