págs. 5-15
Oinarrizko errentaren proposamena Nafarroan eta Euskal Autonomia Erkidegoan
Noemí Peña Miguel, Joseba Iñaki de la Peña Esteban, Ana Fernández Sáinz
págs. 17-30
Haur euskaldunen komunikazio-garapena neurtzen 30-50 hilabete bitartean: MacArthur-Bates CDI-III tresnaren euskal bertsioa
Iñaki García Fernandez, Andoni Barreña Agirrebeitia, Maria José Ezeizabarrena Segurola, Inger Margareta Almgren Spare, Nekane Arratibel Insausti, Julia Barnes Mason
págs. 33-72
Hamaika Telebista "atsegin dut": Facebook-eko jarraitzaileen profil eta telebista-gustuen online azterketa
págs. 75-97
págs. 99-105
págs. 107-109
págs. 111-125
Plastikaren eta ikusizkoen hezkuntza EAEn: zer-nolako arte-hezkuntza ahalbidetzen dute testuliburuen irudiek?
págs. 5-18
págs. 21-37
Txinatar literatura euskaraz: zeharbidezko itzulpenetatik zuzenekoetara itzultzaile-bikoteen eskutik
págs. 39-64
págs. 43-57
Nazio-identitatea eta erreferentzialtasuna EiTBn: "Gaur Egun" albistegiaren kasua
págs. 59-74
Ikasleen ikasmoldea neurtzeko galdetegia: "Revised two-factors Study Process Questionnaire" lanabesaren egokitzapena euskarara
págs. 77-96
Abertzaletasunaren bilakaera espainiar immigrazioarekiko: erreakziotik integraziora
págs. 99-119
Unibertsitatea Garapenerako Lankidetza Deszentralizatuan: Euskal Autonomia Erkidegoko kasua
Iratxe Amiano Bonachea, Jorge Gutiérrez Goiria, Unai Villena Camarero
págs. 5-20
págs. 23-39
Euskararen garrantzia diskurtso abertzalean: ardatz ala osagarri?
págs. 67-82
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados