págs. 7-13
"Forxar a terra": o Ateneo Santa Cecilia de Marín nas orixes da escrita de Xela Arias
págs. 19-28
págs. 31-38
págs. 41-44
Dobre exposición: fotos como poemas en " Tigres coma cabalos "
págs. 47-58
págs. 61-67
Xela Arias: denunciar equilibrios á procura de trazos que nos describan
págs. 71-76
págs. 79-88
págs. 91-111
" Intempériome ": devir-menor, arrolar a sida, devir-paria
págs. 115-121
págs. 125-140
Retrato da artista adolescente: a poeta como lectora e a poesía como sedimento
págs. 143-150
Diario lírico e figuración do suxeito: apuntamentos sobre " Denuncia do equilibrio "
págs. 153-161
págs. 165-167
Xela Arias: poeta galega negra, por elección
págs. 171-174
págs. 177-186
págs. 189-197
"Nunca chegarei ó paraíso": análise da poesía inédita de Xela
págs. 201-213
Xela Arias: déixate rozar polo poema
págs. 217-225
págs. 229-234
A natureza embriagadora: os animais na poesía de Xela Arias e Leanne O'Sullivan
págs. 237-245
O equilibrio e os corpos: das liñas pioneiras na poesía de Xela Arias
págs. 249-257
Mírome e non son eu: a desaparición da autoría en " Tigres coma Cabalos ", de Xela Arias
págs. 261-267
págs. 271-279
págs. 283-287
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados