Ana M. Arnal Pons (coord.), Joaquín José Castelló Benavent (coord.), Irene Epifanio López (coord.), Carlos Galindo Pastor (coord.), Pablo Gregori Huerta (coord.), Ana María Lluch Peris (coord.), Vicente Martínez García (coord.)
Los entornos virtuales (educación a distancia, e-learning, mechón nded Learning, laboratorios virtuales...), la globalización universitaria (movilidad virtual, educación global y multicultural, convenios interuniversitarios), cursos a distancia masivos y abiertos (Massive Open Online Courses, MOOC), nuevas tecnologías en educación, el espacio europeo de educación superior y los programas de movilidad a partir de la Declaración de Bolonia, las experiencias innovadoras en educación, la evaluació de competencias y planificación de ECTS, la acreditación de la calidad, los aspectos legales y económicos de la educación, la regulación jurídica del derecho a la educación, la educación y género... son algunos de los desafíos que trata la publicación.
Els entorns virtuals (educació a distància, e-Learning, blended Learning, laboratoris virtuals...), la globalització universitària (mobilitat virtual, educació global i multicultural, convenis interuniversitaris), cursos a distància massius i oberts (Massive Open Online Courses, MOOC), noves tecnologies en educació, l'espai europeu d'educació superior i els programes de mobilitat a partir de la Declaració de Bolonya, les experiències innovadores en educació, l'evaluació de competències i planificació de ECTS, l'acreditació de la qualitat, els aspectes legals i econòmics de l'educació, la regulació jurídica del dret a l'educació, l'educació i gènere... són alguns dels desafiaments que tracta la publicació.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados