Reculls d'algunes de les intervencions presentades al VI Simposi Llengua, Educació i Immigració, celebrat a Girona els dies 20 i 21 de novembre de 2008 i organitzat conjuntament pels Instituts de Ciències de l’Educació de la Universitat de Girona i de la Universitat de Barcelona, amb el patrocini del Consell Social de la Universitat de Girona, de la Fundació Girona Universitat i Futur i el Ministerio de Ciencia e Innovación. Intervencions i experiències relacionades amb el tema de les implicacions educatives del multilingüisme
pág. 5
pág. 9
La descoberta del coneixement perdut: l’ús de les llengües familiars dels alumnes a l’aula
pág. 23
pág. 39
pág. 69
pág. 145
El club de lectura amb nouvinguts d’ESO.: Experiència educativa a l’ESO
pág. 149
pág. 155
pág. 163
pág. 167
pág. 173
Las aulas de enlace madrileñas: ¿espacios para el aprendizaje de la lengua vehicular o burbujas de acogida?
pág. 187
pág. 195
pág. 199
Las ATAL de la provincia de Cádiz: un informe de investigación
Rafael Jiménez (coord.)
pág. 203
Hispanoamericanos y magrebíes en el sistema educativo catalán: El multilingüismo y multiculturalismo no siempre valorado.
Cecilio Lapresta Rey, Ángel Huguet Canalis, Judit Janés Carulla, Mónica Querol Coronado, Silvia-María Chireac, José Luis Navarro González, Clara Sansó
pág. 211
Una tutora de grup i un tutor d’acollida treballen junts dins l’aula ordinària: aprendre llengua treballant medi natural.
pág. 217
pág. 223
pág. 233
pág. 239
Efectes del context sociolingüístic en el coneixement de la llengua de l’escola de l’alumnat d’origen estranger en finalitzar sisè de primària: el cas de Catalunya
pág. 247
Metacognició i relats de vida lingüística en els processos de formació del professorat.: Anàlisi del relat d’una alumna.
pág. 255
pág. 261
pág. 267
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados