págs. 7-16
Un proceso de estudo e modelización matemática: a construción dun parque infantil
Cecilio Fonseca Bon, Nuria Corral Pérez, José Manuel Casas Mirás
págs. 17-31
págs. 33-50
Actividades manipularivas colectivizadas: investigación interpretada na ETSE de Minas
págs. 51-65
Utilización das TIC e a aprendizaxe baseada en problemas na avaliación continua: experiencia da materia Xenética Molecular
págs. 67-70
Papel das TIC na docencia virgtual de posgrao adaptada ao EEES
Concepción Pérez Lamela, Nuria Vila Romeu, Javier Blanco Blanco
págs. 71-82
págs. 83-96
págs. 97-105
Como avaliar unha memoria de prácticas?: un exemplo de rúbrica no ámbito das novas tecnoloxías
págs. 107-124
págs. 125-130
Unha proposta para se achegar ás matemáticas: contribucións das mulleres ás matemáticas ao longo da historia
José N. Alonso Álvarez, Miguel Ángel Mirás Calvo, David Mirás Calvo, Marta Pérez Rodríguez, M. Carmen Quinteiro Sandomingo, María Estela Sánchez Rodríguez, Esperanza Sanmartín Carbón, Amelia Verdejo Rodríguez
págs. 131-138
págs. 139-149
Experiencias de colaboración universidade-empresa na organización de ciclos tecnolóxicos para os alumnos da Universidade de Vigo: ciclo de conferencias CCAI'0607
págs. 151-160
págs. 161-168
Coordinación de traballos en grupo entre materias para optimizar a carga de traballo do alumno
María Luisa Castro Cerceda, María Jesús Iglesias Briones, Fuencisla Mariño Callejo, Manuel Megías Pacheco, Pilar Molist García, Castor Muñoz Sobrino, Manuel A. Pombal Diego, José María Sánchez Fernández
págs. 169-177
págs. 179-192
Presentación conxunta do Plan de márketing nas materias Marketing estratéxico e Idioma comercial: inglés na Escola Universitaria de Estudos Empresariais de Vigo
Consuelo Curras Valle, Araceli González Crespán, M. Carolina Requejo Losada
págs. 193-205
Unha experiencia innovadora para ensinar e popularizar as matemáticas a través do teatro
Manuel Besada Morais, F. Javier García Cutrín, Miguel Ángel Mirás Calvo, M. Carmen Quinteiro Sandomingo
págs. 207-216
págs. 217-219
págs. 221-230
págs. 231-243
As actividades non presenciais: un pequeno paso nas estratexias didácticas do Espazo Europeo de Educación Superior
págs. 245-259
Creación de empresas-Inglés empresarial: formación interdisciplinar na Diplomatura de Ciencias Empresariais de Vigo
págs. 261-270
págs. 271-287
Proxecto piloto de implantación ECTS no primeiro curso de Educación Social: a experiencia dunha materia
págs. 289-304
Repensar a práctica docente na educación superior: construción do coñecemento e aprendizaxe interpersoal
págs. 305-318
Deseño dun currículo e a súa defensa nunha entrevista de traballo: (actividade transversal para alumnos de Química)
págs. 319-325
I+I=C: meta-acción de innovación e investigación para a mellora da calidade docente en estatística
Jose Vicente Novegil Souto, Jacobo de Uña Álvarez, María Gómez Rúa, María del Carmen Iglesias Pérez, Leticia Lorenzo Picado, Juan Carlos Pardo Fernández, María Celia Rodríguez Campos, María Estela Sánchez Rodríguez, Juan José Vidal Puga
págs. 327-337
págs. 339-346
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados