Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya

Ruth S. Contreras-Espinosa, Irene García Medina, Zahaira Fabiola González Romo, Eulàlia Massana Molera, Héctor Navarro Güere

  • Des de fa 20 anys, el sector audiovisual viu una important transformació, tant de l'oferta com del consum, en el marc de la convergència digital. La convergència anuncia la coexistència dels nous mitjans digitals amb l�apogeu d'una cultura participativa, protagonitzada per comunitats d'usuaris amb una activitat quasi frenètica (Jenkins,2008). Noves modalitats de treball cooperatiu que permeten la creació i recreació grupal de continguts, i la creació de comunitats d�usuaris que utilitzen i reutilitzen les noves modalitats de serveis. En aquest context, augmenta la segmentació, la fragmentació i l'abonament dels usuaris (Tous, 2009), perquè la tipologia de les plataformes de continguts ha variat de manera significativa, s�han incorporat els dispositius mòbils i s�han diversificat i sofisticat les ofertes a Internet.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus