The New Art of Writing Theatre by Lope de Vega: Origin, Genre and Sense
págs. 13-24
Paga el vulgo: intention and Reception of Lope´s Theatre
págs. 25-40
págs. 43-48
Lope de Vega and "Las lágrimas de la Magdalena": an Erotic Conversion
págs. 49-58
págs. 59-69
págs. 70-78
The Burlesque Comedy in the Spanish Golden Age: New Critical Perspectives
págs. 81-90
A Burlesque Troyan Episode: El robo de Elena, a Burlesque Comedy by José Carrillo
págs. 91-101
págs. 102-111
Education through Teatre: Saving a Place of the Thatre in High/Middle School
págs. 112-120
Once Again about the Poetical Palimpsests. The Case of Two Novo Hispanic Poets: Domínguez Camargo y Caviedes
págs. 159-168
págs. 169-178
Lo libresco tiende a echar raices en la ficción: el texto y el intertexto del Siglo de Oro en algunas novelas históricas españolas contemporaneas, enfocadas a través de las dificultades que supone su traducción al rumano
págs. 181-189
págs. 190-199
The Reason of the First Translation of Don Quixote into Romanian: from Quixotism to the Revolutionary Spirit in the First Half of the 19th Century
págs. 200-208
págs. 209-214
págs. 243-248
págs. 249-256
págs. 257-264
págs. 265-274
Quevedo ad Góngora: Two Different Succesfull Ways in the Contemporary World
págs. 275-282
págs. 283-288
págs. 289-299
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados