págs. 2505-2520
"Così d'Arno sul lido": Madrigali e autori fiorentini ospiti nelle sillogi di area medicea (1594-1629)
págs. 2521-2530
The Prince and Princess of Salerno and the Spanish Viceroy: Popular songs of exile
págs. 2531-2541
págs. 2542-2552
págs. 2553-2566
págs. 2567-2586
págs. 2587-2602
págs. 2603-2613
págs. 2614-2629
págs. 2630-2640
págs. 2641-2655
págs. 2656-2672
Free from the Crime of Venus: The Biography of Pierre de la Rue
págs. 2673-2683
págs. 2684-2696
págs. 2696-2706
págs. 2707-2721
págs. 2722-2733
págs. 2734-2740
págs. 2741-2749
págs. 2750-2769
Falsetistas y evirados: reflexiones sobre la tradición tímbrica hispánica y las partes de cantus y altus en el tránsito del renacimiento al barroco
págs. 2770-2782
págs. 2783-2800
Rowdy Musicians, Confraternities and the Inquisition: Newly-Discovered Documents Concerning Musical Life in Baroque Mexico
págs. 2801-2813
Musical Learning an Seventeenth-Century Mexico: The Case of Francisco López Capillas
págs. 2814-2834
págs. 2835-2841
págs. 2842-2856
págs. 2857-2864
El oratorio barroco español: aportaciones de nuevas fuentes
págs. 2865-2873
págs. 2874-2880
Handel's "Il trionfo del tempo e del disinganno": A Question of Genre
págs. 2881-2887
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados