págs. 13-34
Construint una pedagogia de l'acompanyament: acompanyar des de la didàctica per despertar vides
Javier Alonso, Anna Forés i Miravalles, Ezequiel Mir, Carmen Trinidad Cascudo
págs. 35-46
págs. 47-58
págs. 59-68
págs. 69-74
Les Històries de la vida: una excusa per acompanyar el trajecte vital de les persones grans
págs. 75-84
págs. 85-92
págs. 93-98
págs. 99-112
La trobada de la teoria de la descontrucció i l'hipertext: cap a una gramatologia hipertextual
págs. 113-130
págs. 131-162
Un exemple d'avaluació participativa del sistema educatiu: la conferència nacional d'educació de Catalunya
págs. 163-180
Valors, educació i pedagogia en Wilhelm Dilthey: plantejaments epistemològics en les ciències de l'esperit
págs. 181-196
págs. 197-212
págs. 213-234
págs. 235-252
Entre el que és desitjable i el que és possible: l'educació com a estratègia per alleujar la pobresa a l'Amèrica Llatina
págs. 253-276
L'opció acadèmica o laboral en acabar 4t. d'ESO: expectaives i realitat.: Factors que influiexen en l'opció triada
págs. 277-312
Educar: entre la contradicció i l'esperança
págs. 313-328
Família i salut dins del context escolar
Maribel García, Teresa Gómez, Carmen Martín, Juan José Moreno, Celia Río
págs. 329-338
Psicopedagogia i medicina: el paper dels metges catalans en la primera fonamentació de l'entorn psicopedagògic
págs. 339-368
L'Assessorament psicopedagògic: una visió històrica. Els EAP
págs. 369-386
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados