Periodo de publicación recogido
|
|
|
Negotiating scale and mobility: transnational Koreans in Shanghai
Michelle Mingyue Gu, Xiaoyan (Grace) Guo, Yun Lin
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 3, 2023, págs. 1125-1144
Neo-liberal paradox of teaching among ESL teachers of ethnic minority students in Hong Kong
Michelle Mingyue Gu, John C. K Lee, Chun Lai
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 4, 2023, págs. 309-323
Competence beyond language: translanguaging and spatial repertoire in teacher-student interaction in a music classroom in an international Chinese University
Wanyu Amy Ou, Michelle Mingyue Gu
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 8, 2022, págs. 2741-2758
Acculturation, perceived discrimination, academic identity, gender and Chinese language learning among Ethnic Minority Adolescents: a structural equation modeling analysis
Michelle Mingyue Gu, Ming Ming Chiu, Zhen Li
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 7, 2022, págs. 2454-2468
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados