InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Improving oral and written narration and reading comprehension of children at-risk for language and literacy difficulties: Results of a randomized clinical trial
Sandra Laing Gillam, Sharon Vaughn, Greg Roberts, Philip Capin, Anna-Mária Fall, Megan Israelsen Augenstein, Sarai Holbrook, Rebekah Wada, Allison Hancock, Carly Fox, Jordan Dille, Beula M Magimairaj, Ronald B. Gillam
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 1, 2023, págs. 99-117
Sharon Vaughn, Elizabeth A. Swanson, Anna-Mária Fall, Greg Roberts, Philip Capin, Elizabeth A. Stevens, Alicia A. Stewart
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 2, 2022, págs. 257-272
Elizabeth A. Swanson, Sharon Vaughn, Elizabeth A. Stevens, Anna-Mária Fall, Alicia A. Stewart, Philip Capin, Greg Roberts
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 4, 2021, págs. 497-516
Examining factors affecting reading and math growth and achievement gaps in grades 1–5: A cohort-sequential longitudinal approach
Nancy Scammacca, Anna-Mária Fall, Philip Capin, Greg Roberts, Elizabeth A. Swanson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 4, 2020, págs. 718-734
Sharon Vaughn, Greg Roberts, Philip Capin, Jeremy Miciak, Eunsoo Cho, Jack M. Fletcher
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 180-196
Examining sources and mechanisms of reading comprehension difficulties: Comparing English learners and non-English learners within the simple view of reading.
Eunsoo Cho, Philip Capin, Greg Roberts, Garrett J. Roberts, Sharon Vaughn
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 6, 2019, págs. 982-1000
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados