InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Bilingualism, executive function, and beyond: questions and insights. edited by Irina A. Sekerina, Lauren Spradlin and Virginia Valian
Haoda Feng
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 770-773
Translation-driven corpora: corpus resources for descriptive and applied translation studies
Haoda Feng
The Interpreter and translator trainer, ISSN 1750-399X, Vol. 12, Nº. 3, 2018, págs. 346-349
Corpus Linguistics for English for Academic Purposes, by Vander Viana and Aisling O'Boyle
Haoda Feng (res.)
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), ISSN-e 2340-2784, ISSN 1139-7241, Nº. 45, 2023, págs. 345-349
Es reseña de:
Corpus Linguistics for English for Academic Purposes, by Vander Viana and Aisling O'Boyle
Teacher Education for inclusive bilingual contexts: collective reflection to support emergent bilinguals with and without disabilities by Patricia Martínez-Álvarez
Haoda Feng, Gang Zeng
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: CLIL for all? Attention to diversity in bilingual education), págs. 1148-1151
Es reseña de:
Teacher education for inclusive bilingual contexts: collective reflection to support emergent bilinguals
Patricia Martínez-Álvarez
New York : Routledge, 2022
Teresa Fanego and Paula Rodríguez-Puente (eds): Corpus-based research on variation in English legal discourse
Haoda Feng
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 4, 2022, págs. 833-835
Es reseña de:
Corpus-based research on variation in English legal discourse / Teresa Fanego (ed. lit.), Paula Rodríguez Puente (ed. lit.)
John Benjamins, 2019. ISBN 9789027202352
Chinese literacy learning in an immersion program by Chan Lü
Haoda Feng, Jin Wang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 1165-1167
Es reseña de:
Chinese literacy learning in an immersion program
Chan Lü
Cham : Palgrave Macmillan, 2019
Haoda Feng, Feng Shi
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 9, 2021, págs. 1450-1452
Es reseña de:
Ji, Meng, Oakes, Michael, Defeng, Li and Hareide, Lidun, eds. (2016): Corpus methodologies explained: an empirical approach to translation studies. London/New York: Routledge, 244 p.
Meta: Journal des traducteurs = translators' journal, ISSN 0026-0452, Vol. 62, Nº. 3, 2017, págs. 666-668
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados