Periodo de publicación recogido
|
|
|
Gender differences in collaborative problem-solving skills in a cross-country perspective
Francesca Borgonovi, Seong Won Han, Samuel Greiff
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 5, 2023, págs. 747-766
Artur Pokropek, Gary N. Marks, Francesca Borgonovi
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 5, 2022, págs. 1121-1135
Is the literacy achievement of teenage boys poorer than that of teenage girls, or do estimates of gender gaps depend on the test?: A comparison of PISA and PIAAC
Francesca Borgonovi
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 2, 2022, págs. 239-256
Seeing is believing: Task-exposure specificity and the development of mathematics self-efficacy evaluations
Francesca Borgonovi, Artur Pokropek
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 2, 2019, págs. 268-283
Gender gap in mathematics and in reading: A within-student perspective
Joel Rapp, Francesca Borgonovi
Journal of Supranational Policies of Education (JOSPOE), ISSN-e 2340-6720, Nº. 9, 2019 (Ejemplar dedicado a: PISA como evaluación educativa supranacional: luces y sombras en equidad), págs. 6-56
Observing response processes with eye tracking in international large-scale assessments: Evidence from the OECD PIAAC assessment
Bryan Maddox, Andrew P. Bayliss, Piers Fleming, Paul E. Engelhardt, S. Gareth Edwards, Francesca Borgonovi
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 3, 2018 (Ejemplar dedicado a: Promoting teaching, learning and informed decision-making through the lenses of international large-scale assessment / coord. por Roger Säljö, Jelena Radisic), págs. 543-558
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados