Periodo de publicación recogido
|
|
|
The promise and challenges of multimodal learning analytics
Mutlu Cukurova, Michail N. Giannakos, Roberto Martinez-Maldonado
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 5, 2020, págs. 1441-1449
Multimodal data capabilities for learning: What can multimodal data tell us about learning?
Kshitij Sharma, Michail N. Giannakos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 5, 2020, págs. 1450-1484
Building pipelines for educational data using AI and multimodal analytics: A "grey‐box" approach.
Kshitij Sharma, Zacharoula Papamitsiou, Michail N. Giannakos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 6, 2019, págs. 3004-3031
Serious games as a malleable learning medium: The effects of narrative, gameplay, and making on students' performance and attitudes.
Varvara Garneli, Michail N. Giannakos, Konstantinos Chorianopoulos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 3, 2017, págs. 842-859
Exploring the relationship between video lecture usage patterns and students' attitudes.
Michail N. Giannakos, Letizia Jaccheri, John Krogstie
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 6, 2016, págs. 1259-1275
Using webcasts in education: Evaluation of its effectiveness.
Michail N. Giannakos, Panayiotis Vlamos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 3, 2013, págs. 432-441
Educational webcasts' acceptance: Empirical examination and the role of experience.
Michail N. Giannakos, Panayiotis Vlamos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 1, 2013, págs. 125-143
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados