A longitudinal study of the subdomains of boredom in practical English language classes in an online setting: A factor of curves latent growth modeling
Mariusz Kruk, Majid Elahi Shirvan, Miroslaw Pawlak, Tahereh Taherian, Elham Yazdanmehr
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 5, 2024, págs. 1633-1647
Examining predictive effects of general grit and L2 grit on motivated behavior: The mediating effect of self-perceived proficiency
Miroslaw Pawlak, Li Chengchen, Joanna Zawodniak, Mariusz Kruk
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 0, 2024
Motivational dynamics in learning English in Second Life
Mariusz Kruk
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 4, 2022, págs. 465-475
Investigating individual trajectories in experiencing boredom in the language classroom: The case of 11 Polish students of English
Miroslaw Pawlak, Mariusz Kruk, Joanna Zawodniak
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 26, Nº. 4, 2022, págs. 598-616
A look at the advanced learners' use of mobile devices for English language study: Insights from interview data
Mariusz Kruk
The EuroCALL Review, ISSN-e 1695-2618, Vol. 25, Nº. 2, 2017, págs. 18-28
Variations in motivation, anxiety and boredom in learning English in Second Life
Mariusz Kruk
The EuroCALL Review, ISSN-e 1695-2618, Vol. 24, Nº. 1, 2016, págs. 25-39
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados