InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Roles of Parental Support and Family Stress in Adolescent Sleep.
Kim M. Tsai, Ronald E. Dahl, Michael R. Irwin, Julienne E. Bower, Heather McCreath, Teresa E. Seeman, David M. Almeida, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 5, 2018, págs. 1577-1588
Parent Discrimination Predicts Mexican-American Adolescent Psychological Adjustment 1 Year Later
Guadalupe Espinoza, Nancy A. Gonzales, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 4, 2016, págs. 1079-1089
Kim M. Tsai, Eva H. Telzer, Nancy A. Gonzales, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 4, 2015, págs. 1241-1252
Kim M. Tsai, Eva H. Telzer, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 2, 2013, págs. 471-484
A Longitudinal Study of School Belonging and Academic Motivation Across High School
Cari Gillen-O' Neel, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 2, 2013, págs. 678-692
To Study or to Sleep? The Academic Costs of Extra Studying at the Expense of Sleep
Cari Gillen-O’Neel, Virginia W. Huynh, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 1, 2013, págs. 133-142
Children From Immigrant Families: Introduction to the Special Section
Robert Crosnoe, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 5, 2012, págs. 1471-1476
Reciprocal Associations Between Family and Peer Conflict in Adolescents’ Daily Lives
Grace H. Chung, Lisa Flook, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 5, 2011, págs. 1390-1396
Ethnic Stigma, Academic Anxiety, and Intrinsic Motivation in Middle Childhood
Cari Gillen-O’Neel, Diane N. Ruble, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 5, 2011, págs. 1470-1485
A Longitudinal Study of Religious Identity and Participation During Adolescence
Anna B. Lopez, Virginia W. Huynh, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 4, 2011, págs. 1297-1309
Neural Correlates of Direct and Reflected Self-Appraisals in Adolescents and Adults: When Social Perspective-Taking Informs Self-Perception
Jennifer H. Pfeifer, Carrie L. Masten, Larissa A. Borofsky, Mirella Dapretto, Andrew J. Fuligni, Matthew D. Lieberman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 4, 2009, págs. 1016-1038
Andrew J. Fuligni, Lisa Kiang, Melissa Witkow, Oscar Baldelomar
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 4, 2008, págs. 944-956
Family and School Spillover in Adolescents’ Daily Lives
Lisa Flook, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 3, 2008, págs. 776-787
Melissa Witkow, Andrew J. Fuligni
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 3, 2007, págs. 584-596
Lisa Kiang, Tiffany Yip, Melinda Gonzales Backen, Melissa Witkow, Andrew J. Fuligni
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 5, 2006, págs. 1338-1350
Attitudes Toward Family Obligation Among Adolescents in Contemporary Urban and Rural China.
Andrew J. Fuligni, Wenxin Zhang
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 1, 2004, págs. 180-192
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados