InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Virtual reality simulation-based learning of teaching with alternative perspectives taking
Fengfeng Ke, Xinhao Xu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 6, 2020, págs. 2544-2557
Virtual collaborative gaming as social skills training for high‐functioning autistic children.
Fengfeng Ke, Jewoong Moon
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 4, 2018, págs. 728-741
Game-based learning engagement: A theory- and data-driven exploration.
Fengfeng Ke, Kui Xie, Ying Xie
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 6, 2016, págs. 1183-1201
Games for engaged learning of middle school children with special learning needs.
Fengfeng Ke, Tatiana Abras
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 2, 2013, págs. 225-242
The role of students' motivation in peer-moderated asynchronous online discussions.
Kui Xie, Fengfeng Ke
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 42, Nº. 6, 2011, págs. 916-930
Gameplaying for maths learning: cooperative or not?
Fengfeng Ke, Barbara Grabowski
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 2, 2007, págs. 249-259
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados