Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
New Approaches to Chemistry Teaching. 2005 George C. Pimentel Award
James N. Spencer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 4, 2006, pág. 528
New Directions in Teaching Chemistry:: A Philosophical and Pedagogical Basis
James N. Spencer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 4 (April), 1999, págs. 566-566
A Guided-Inquiry General Chemistry Course
John J. Farrell, Richard S. Moog, James N. Spencer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 4 (April), 1999, págs. 570-570
The New Traditions Consortium:: Shifting from a Faculty-Centered Paradigm to a Student-Centered Paradigm
C. R. Landis, G. Earl PeaceJr, Maureen A. Scharberg, Steven Branz, James N. Spencer, Robert W. Ricci, Susan Arena Zumdahl, David B. Shaw
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 75, Nº 6 (June), 1998, págs. 741-741
Deducing the Shell Model from Ionization Energies and the Use of Models in Introductory Chemistry
Ronald J. Gillespie, Richard S. Moog, James N. Spencer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 75, Nº 5 (May), 1998, págs. 539-540
Electron Configurations from Experiment
Ronald J. Gillespie, James N. Spencer, Richard S. Moog
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 7 (July), 1996, págs. 617-622
Bonding and Molecular Geometry without Orbitals - The Electron Domain Model
Ronald J. Gillespie, James N. Spencer, Richard S. Moog
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 7 (July), 1996, págs. 622-627
Ionization Energies, Electronegativity, Polar Bonds, and Partial Charges
Ronald J. Gillespie, James N. Spencer, Richard S. Moog
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 7 (July), 1996, págs. 627-631
Ronald J. Gillespie, James N. Spencer, Richard S. Moog
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 7 (July), 1996, págs. 631-636
The past two decades of undergraduate research
James N. Spencer, Claude H. Yoder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 72, Nº 2, 1995, págs. 146-147
New directions for general chemistry
James N. Spencer, Baird W. Lloyd
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 3, 1994, págs. 206-209
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados