InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Next-generation fraction intervention and the long-term advantage of interleaved instruction
Lynn S. Fuchs, Amelia S. Malone, Kristopher J. Preacher, Eunsoo Cho, Douglas Fuchs, Paul Changas
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 3, 2023, págs. 332-352
Addressing Challenging Mathematics Standards With At-Risk Learners: A Randomized Controlled Trial on the Effects of Fractions Intervention at Third Grade
Lynn S. Fuchs, Amber Y. Wang, Kristopher J. Preacher, Amelia S. Malone, Douglas Fuchs, Rachel Pachmayr
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 2, 2021, págs. 163-182
Aptitude-by-treatment interactions in research on educational interventions
Kristopher J. Preacher, Sonya K. Sterba
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 248-264
Similarity in relationships as niche construction:: Choice, stability, and influence within dyads in a free choice environment.
Angela J. Bahns, Christian S. Crandall, Omri Gillath, Kristopher J. Preacher
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 112, Nº. 2, 2017, págs. 329-355
A researcher's guide to regression, discretization, and median splits of continuous variables
Derek D. Rucker, Blakeley B. McShane, Kristopher J. Preacher
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 25, Nº. 4, 2015, págs. 666-678
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados