InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Transactional Links Between Social Anxiety Symptoms and Parenting Across Adolescence: Between- and Within-Person Associations
Stefanie A. Nelemans, Loes Keijsers, Hilde Colpin, Karla van Leeuwen, Patricia Bijttebier, Karine Verschueren, Luc Goossens
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 3, 2020, págs. 814-828
Adolescent Perceptions of Parental Privacy Invasion and Adolescent Secrecy: An Illustration of Simpson's Paradox.
Evelien Dietvorst, Marieke Hiemstra, Manon H.J. Hillegers, Loes Keijsers
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 6, 2018, págs. 2081-2090
The dynamics of political identity and issue attitudes in adolescence and early adulthood
Roderik Rekker, Loes Keijsers, Susan Branje, Wim Meeus
Electoral Studies: An international Journal, ISSN 0261-3794, Nº 46, 2017, págs. 101-111
Associations between young adult romantic relationship quality and problem behaviors: : An examination of personality–environment interactions
Rongqin Yu, Susan Branje, Loes Keijsers, Wim Meeus
Journal of Research in Personality, ISSN-e 1095-7251, Vol. 57, Nº. 1, 2015, págs. 1-10
Forbidden Friends as Forbidden Fruit: Parental Supervision of Friendships, Contact With Deviant Peers, and Adolescent Delinquency
Loes Keijsers, Susan Branje, Skyler T. Hawk, Seth J. Schwartz, Tom Frijns, Hans M. Koot, Pol A. C. van Lier, Wim Meeus
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 2, 2012, págs. 651-666
On the Progression and Stability of Adolescent Identity Formation: A Five-Wave Longitudinal Study in Early-to-Middle and Middle-to-Late Adolescence
Wim Meeus, Rens Van De Schoot, Loes Keijsers, Seth J. Schwartz, Susan Branje
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 5, 2010, págs. 1565-1581
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados